Правила і умови інтернет-магазину ТОВ Альтаїр-Захід

Договір публічної оферти

Справжній текст є Угодою між Інтернет-магазином https://www.parad.biz.ua  ТОВ “Альтаїр-Захід”, який іменуються надалі “Інтернет-магазин”, і користувачем послуг Інтернет-магазину, що має назву надалі Покупець і визначає умови придбання товарів через сайт https://www.parad.biz.ua (надалі Сайт).

1. Основні положення.

1.1. Ця Угода укладається між Покупцем та Інтернет-магазином в момент оформлення замовлення.

1.2. Інформація, розміщена на Сайті Інтернет-магазину, містить умови пропозиції покупки товарів і послуг і являє собою публічну оферту. Акцептом є факт оформлення замовлення.

1.3. При оформленні замовлення Покупець погоджується з умовами, обговореними цією Угодою. Якщо Покупець не згоден з будь-яким з пунктів цієї Угоди, або з Угодою в цілому, йому необхідно утриматися від здійснення реєстрації або покупки товарів і послуг відповідно.

1.4. Здійснити покупку в Інтернет-магазині може будь-яка фізична особа, здатна прийняти і оплатити товар на території України. Покупець зобов’язаний надати точну і правдиву інформацію в кількості, необхідній для надання послуг або придбання товарів, які вони запитують / купують. Сайт не продає і не передає інформацію про покупця третім особам, за винятком випадків, прямо передбачених законодавством України.

Приймаючи цю Угоду Покупець підтверджує, що:

а) він є повнолітнім і дієздатним особою, яка може здійснювати операції за своїм рішенням і на свій розсуд;

б) його дії дійсно спрямовані на отримання товарів і послуг Сайту, в них не міститься злого умислу, шахрайських намірів, спроб порушити нормальну працездатність Сайту, отримати несанкціонований доступ до інформації, яка є інтелектуальною власністю або комерційною таємницею Сайту, використовувати Сайт нецільовим чином, дискредитувати сайт або інших користувачів і т.п .;

в) за відомостями Покупця, його дії не порушують прав третіх осіб;

г) контактна інформація, яка надається Покупцем Сайту, є вірною, повною та актуальною;

д) при проведенні платежів на користь Інтернет-магазину Покупець має законні права на здійснення даних платежів.

1.5. Замовлення оплачується в гривнях за фактом покупки, замовлення або доставки товару.

2. Інформація про товари і послуги.

2.1. Кольори виробів, представлених на Сайті, можуть дещо відрізнятися від реальних через різне налаштування монітора при передачі кольору.

2.2. Товари та послуги містять текстову інформацію: вартість за одиницю, опис.

2.3. Виробники товарів і послуг можуть вносити зміни в їх конфігурацію і зовнішній вигляд, при цьому Інтернет-магазин не несе відповідальності за такі зміни.

3. Порядок придбання товарів та послуг

3.1. Покупець має право розміщувати замовлення на будь-який продукт / послугу поданий на веб-сайті Інтернет-магазину.

3.2. Можлива доставка лише тих товари, які є доступними.

3.3. Вартість доставки не входить до вартості товарів та послуг і опплачується покупцем додатково відповідно до тарифів перевізників.

3.4. За відсутності товарів на складі представник компанії зобов’язаний повідомити покупця (по телефону або електронною поштою зазначеним під час замовлення покупцем.

3.5. За відсутності товарів, покупець має право замінити замовлений товар на аналогічну модель, відмовитися від цього товару і скасувати замовлення.

3.6. Покупець має право відмовитися від замовлення в будь-який час, доки він не надісланий покупцеві, повідомивши про це інтернет-магазин за адресою електронної пошти info@parad.biz.ua, де вказує номер замовлення в темы листа і описує причину відмови від замовлення.

3.7. Якщо товар містить кілька типів, розмірів тощо – інтернет-магазин узгоджує по телефону або через електронну пошту, зазначену при розміщенні замовлення, утонені параметри товару. Надання неточної інформації покупцем або відмова надати таку інформацію за запитом може бути основою затримки або відмову надавати послуги.

4. Доставка і передача замовлення Покупцеві

4.1. Доставка товарів / послуг придбаних в Інтернет-магазині або через Сайт здійснюється перевізником, обраним Покупцем, якщо це в силах Продавця. Доставка здійснюється в Україні (крім окупованих територій). Список перевізників, які можуть забезпечити доставку товарів / послуг, що продаються Інтернет-магазином, публікуються на Сайті.

4.2. Відправка замовленого товару здійснюється протягом трьох робочих днів з дня підтвердження замовлення Покупцем і внесення оплати за перевезення, якщо це заздалегідь узгоджено з Покупцем.

4.3. Фактом приймання товару Покупцем є оплата товару Покупцем.

4.4. Доставка товару оплачується Покупцем перевізнику за фактом отримання товару, якщо інше не обумовлено з Покупцем.

4.5. Відмова Покупця від замовлення або його частини можливо тільки до моменту відправки товару, про що Покупець зобов’язаний повідомити Інтернет магазин за допомогою електронної пошти info@handmade-gift.top .

4.6 У випадку, якщо відсутність або бездіяльність Покупця перешкоджає нормальному надання послуги / отримання товару (наприклад, при відсутності Покупця за адресою в узгоджене з кур’єрською службою час доставки, незатребуваність Покупцем замовлення у встановлені перевізником терміни і т.д.), Інтернет-магазин має право вимагати покриття Покупцем витрат на повторне надання послуги цілком або частково (в тому числі на оплату вартості доставки, упаковки, виготовлення).

5. Оплата замовлення

5.1. Замовлення на товари / послуги придбані в Інтернет-магазині або на Сайті, оплачуються Покупцем в гривнях за фактом замовлення, покупки або доставки товару.

5.2. Вироби або послуги, вироблені Інтернет-магазином за індивідуальним замовленням Покупця в рамках надання послуг, виготовляються тільки по 50 або 100% передоплатою замовлення.

5.3. При не надходження коштів за замовлення в 3-х денний термін з моменту оформлення замовлення Інтернет-магазин залишає за собою право анулювати замовлення.

6. Порядок повернення товарів / послуг

6.1. Повернення товарів / послуг в Інтернет-магазин здійснюється відповідно до законодавства України, в разі, якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, оригінальна упаковка без пошкоджень, ярлики, товарний чек. В такому випадку Інтернет-магазин повертає йому суму, сплачену за товар в момент продажу товару, а Покупець повертає товар Інтернет-магазину. При цьому оплата за послуги доставки в момент продажу товару Покупцеві; не повертається.

6.2. Інтернет магазин використовує сучасні технології, обладнання та матеріали для надання послуг найвищої якості. У той же час, як і в будь-якому виробництві, не виключені можливості появи браку внаслідок людського чинника, ситуативної некоректної роботи обладнання, браку від постачальників тощо.

Інтернет магазин проводить обмін або повернення коштів за вироби неналежної якості в разі, якщо претензія була пред’явлена ​​протягом 3 днів з моменту отримання виробів, вироби не експлуатувалося, втрата якості сталася до моменту відправки виробів Покупцеві.

Для встановлення об’єктивних причин втрати якості Інтернет магазин має право провести спеціалізовану експертизу.

6.3. Повернення товарів в Інтернет-магазин допускається тільки в разі виявлення у встановлені терміни явних чи прихованих дефектів.

6.4. Витрати з доставки при поверненні товарів / послуг в Інтернет-магазин проводяться за рахунок Покупця.

6.5. При поверненні Покупцем товару належної якості, Інтернет-магазин повертає йому суму, сплачену за товар в момент продажу товару. При цьому витрати Покупця з повернення товару не підлягають відшкодуванню Інтернет-магазином.

6.6. Всі надані послуги надаються за принципом “як є”, задіяні технічні системи можуть включати невиявлені технічні помилки, наслідком яких є неможливість виконання замовлення або його несвоєчасне виконання. Крім того, до неможливості виконання замовлення або його несвоєчасного виконання можуть призвести обставини, зумовлені людським фактором, або ж події непереборної сили (форс-мажор), викликані соціальними і природними катаклізмами (війни, пожежі, повені, революції та ін.).

6.7. У разі неможливості виконання прийнятих на себе зобов’язань з причин, вказаних вище (виключаючи форс-мажор), Інтернет-магазин несе відповідальність в межах сум, отриманих від Покупців в якості оплати за послуги.

6.8. Інтернет-магазин не несе і ні за яких обставин не може нести ніякої матеріальної відповідальності, що виходить за рамки сум, отриманих від Покупців в якості оплати за послуги.

6.9. Інтернет-магазин не несе ніякої відповідальності у випадку настання форс-мажорних обставин.

6.10. Куплені Покупцем товари і послуги поверненню та обміну не підлягають також при невиконанні ним таких своїх обов’язків, зазначених в Законі України про захист прав споживачів:

1) Перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними в наданій виробником (продавцем, виконавцем) документації на товар, а так само інформаційними матеріалами на Сайті;

2) в разі необхідності роз’яснення умов та правил використання товару – до початку використання товару звернутися за роз’ясненнями до продавця (виробника, виконавця) або до іншої вказаної в експлуатаційній документації особи, що виконує їх функції.

3) Використовувати товар відповідно до його цільового призначення і дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлені виробником товару (виконавцем) в експлуатаційній документації.

4) З метою запобігання негативним для споживача наслідкам використання товару – використовувати передбачені виробником в товарі засоби безпеки з дотриманням передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а в разі відсутності таких правил в документації – дотримуватися звичайних розумних заходів безпеки, встановлених для товарів такого роду.

6.11. Вимоги або претензії Покупця розглядаються після пред’явлення ним розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк – технічного паспорта або його замінює, з позначкою про дату продажу. У разі втрати Покупцем технічного паспорта або його замінює, їх відновлення здійснюється у порядку, встановленому Законодавством.

6.12. Покупець зобов’язаний відшкодувати всі витрати Інтернет-магазину (підприємства, що задовольняє вимоги Покупця), який розглядає вимоги Покупця до придбаного товару.

6.13. Вимоги Покупця не підлягають задоволенню, якщо буде доведено, що недоліки товару виникли внаслідок порушення Покупцем правил користування товаром або його зберігання.

7. Порядок повернення товару при виявленні прихованого браку, гарантійне обслуговування

7.1. Наявність видимих ​​пошкоджень або дефектів товару або упаковки перевіряється Покупцем в момент отримання товарів у перевізника. При цьому в разі виявлення дефектів в момент отримання товару складається акт про наявність таких пошкоджень, Покупець в такому випадку має право на повернення вже сплачених Інтернет-магазину грошових коштів. Інтернет-магазин не несе відповідальності за наявність видимих ​​дефектів і пошкоджень якщо при отриманні товару не був складений акт про наявність таких дефектів або пошкоджень.

7.2 На товари, придбані в Інтернет-магазині встановлено гарантійний термін 2-х календарних днів з дня доставки товару Покупцеві. Протягом зазначеного періоду часу, в разі виявлення в товарі прихованого браку, Покупець має право за своїм вибором на: усунення недоліків, або відповідне зменшення купівельної ціни, або заміни на товар аналогічної моделі, або на будь-який інший з наявних з відповідним перерахуванням купівельної ціни, або повернення товару та отримання за нього грошей, в установленому Законом України “Про захист прав споживачів” порядку.

7.3. Претензії по товару розглядаються протягом 5-и днів з дня їх надходження.

8. Інше

8.1. Ця угода не є остаточним, може бути змінена та доповнено.

8.2. Інтернет-магазин залишає за собою право розширювати і скорочувати товарну пропозицію на Сайті, регулювати доступ до покупки будь-яких товарів, а також призупинити або припинити продаж будь-яких товарів на свій власний розсуд.

8.3. Ця Угода повинна розглядатися в тому вигляді, як вона опублікована на Сайті і в офісі інтернет-магазину, і повинна застосовуватися, а також тлумачитися відповідно до законодавства України.

Share via
Call Now Button
Send this to a friend